از VPN در چه مواردی استفاده می شود؟

VPN چیست؟ VPN مخفف “Virtual Private Network” است. این سرویس یک کامپیوتر را قادر می سازد که داده ها بر روی شبکه های اشتراکی و عمومی ارسال و دریافت کنند به طوریکه گویی به شبکه خصوصی متصل هستند و  با حرید VPN مزایای عملکرد، امنیت و سیاست های مدیریت شبکه خصوصی را دارید.

علل خرید VPN و خرید کریو و مزایای آن

select-vpn

یک VPN برای چه چیزهایی خوب است؟

شما می توانید از خرید VPN برای اتصال به اینترنت شرکت از خانه استفاده کنید و یا در حالیکه در سفر هستید و به طور کلی هر زمانیکه خارج از دفتر هستید. شما می توانید VPN را از parsvpn.online تهیه کنید .

همچنین شما می توانید از VPN تجاری برای رمزگذاری داده های خود در هنگام انتقال روی شبکه عمومی مانند Wi-Fi روی کافی نت ها یا هتل ها استفاده کنید.

با خرید VPN های تجاری برای دور زدن سانسور اینترنت روی یک شبکه سایت ها یا سرویس های مسدود شده خاصی دارد استفاده کنید. برای مثال، برخی کاربران چینی از VPN های تجاری برای دسترسی به وب سایت های مسدود شده توسط Great Firewall استفاده می کنند.

شما همچنین به شبکه خانگی خود توسط اجرای سرویس VPN خود و استفاده از نرم افزارهای منبع بار متصل شوید.

یک VPN چه کاری را انجام نمی دهد؟

یک VPN از نظارت ترافیک اینترنت شما روی شبکه عمومی حفاظت می کند اما داده های شما را از افراد روی شبکه خصوصی ای که شما استفاده می کنید هستند محافظت نمی کند. اگر شما در حال استفاده از یک VPN تجاری هستید، پس هر شخصی که روی شبکه شرکت است ترافیک شما را خواهد دید.

یک سرویس بدنام ممکن است این کار را به عمد انجام دهد تا اطلاعات خصوصی یا دیگر داده های با ارزش را جمع آوری کند.

یک مدیر از شرکت شما یا VPN اقتصادی ممکن است توسط دولت یا اجرای قانون برای تحویل اطلاعات درباره داده هایی که شما روی شبکه ارسال کرده اید تحت فشار قرار گیرد. شما باید سیاست های حفظ حریم خصوصی ارائه دهنده سرویس VPN خود را برای اطلاعات درباره شرایطی که ارائه دهنده ممکن است تحت آن داده های شما را به دولت تحویل بدهد مطالعه کرده باشید.

همچنین باید به کشوری که ارائه دهنده VPN در آن به کسب و کار می پردازد نیز توجه داشته باشید. در این کشورهای ارائه دهنده گان تحت نظارت دولت هستند که ممکن است شامل هر دو درخواست ها برای اطلاعات شما از طرف دولت و دیگر کشورهایی با آنها پیمان کمک حقوقی دارند باشد.

در برخی موارد، قوانین بدون اطلاع به شما یا یک فرصت برای اعتراض به درخواست اجازه می دهند.

بسیاری از VPN های تجاری نیاز به پرداخت شما با استفاده از کارت های اعتباری دارند که شامل اطلاعات درباره شما است که ممکن است نخواهید آنها را برای ارائه دهنده VPN خود فاش کنید. اگر شما می خواهید تا شماره کارت اعتباری خود را از ارائه دهندگان VPN تجاری حفظ کنید، احتمالا تمایل دارید که از ارائه دهنده VPN استفاده کنید که Bitcoin را قبول کند یا از شماره های موقتی یا یکبار مصرف کارت های اعتباری استفاده کنید. همچنین لطفا توجه داشته باشید که ارائه دهنده VPN هنوز هم ممکن است آدرس IP شما را وقتی از این سرویس ها استفاده می کنید جمع آوری کند که می تواند برای شناسایی شما استفاده شود، حتی اگر از روش های پرداخت جایگزین نیز انتخاب کنید. اگر شما می خواهید که آدرس IP خود را از ارائه دهنده VPN پنهان کنید، شاید باید برای اتصال به VPN خود از Tor استفاده کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by soroush