معرفی سرویس های VPN بدون سیاست گزارش گیری

سرویس هایی برای خرید VPN انتخاب کنید که از فعالیت هایتان گزارش نگیرد

VPN-logging

همه ما اقدام به نصب VPN می کنیم تا هویت و فعالیت های اینترنتی خود را پنهان کنیم. شبکه خصوصی مجازی برای رسیدن به برخی ویژگی های کلیدی مانند امنیت، ناشناسی، حفاظت داده، پهنای باند نامحدود، حفاظت تلفن هوشمند، حریم خصوصی و غیره استفاده شده است. لیست ویژگی های VPN به طور قابل توجهی بیشتر از برخی از رقبایش مانند پروکسی ها و سرورهای DNS است. با این وجود یکی از نقص های اصلی VPN که همه ما تجربه آن را داریم این است که در هنگام استفاده یک VPN فعالیت ها و اتصالات گزارش گیری می شوند که توسط برخی شرکت های VPN نگهداری می شوند. بسیاری مشترکین به اشتراک سرویس های VPN با این ویژگی در نمی آیند.

مهمترین مزیت عدم گزارش گیری سرویس VPN است که می تواند توسط مشترکین تجربه شود به خصوص زمانیکه دولت یا ISP ها سرویس VPN را وادار به ارائه جزئیات فعالیت مشترکین می کنند. پس ارائه دهنده سرویس VPN که سیاست عدم گزارش گیری را دنبال می کنند، همه فعالیت های شما را امن نگه خواهند داشت و شما می توانید حداکثر حریم خصوصی و ناشناسی را بدست آورید. تعداد زیادی از ارائه دهندگان سرویس VPN برتر وجود دارند که به عنوان سرویس هایی با سیاست عدم گزارش دهی معروف شده اند، این بسیار خوب است به خصوص برای کسانی که نسبت به حریم خصوصی آنلاین جدی هستند. هنگامیکه شما به اشتراک سرویس های VPN این چنینی در می آیید، می توانید از بدست آوردن حفاظت آنلاین کامل اطمینان حاصل کنید.

امنیت و ناشناسی با خرید وی پی ان

افراد و سازمان های کسب و کار از سرویس های VPN استفاده می کنند تا امن و ناشناس باقی بمانند. با استفاده از سرویس های VPN بدون گزارش گیری، این نوع از حفاظت دو برابر شده و شما نگرانی درباره حریم خصوصی ندارید. اطمینان حاصل کنید سرویس VPN که اشتراک آن را دارید پارامترهای امنیتی زیر را بدون خطا فراهم می کند.

رمزگذاری 256 بیتی– در اینجا دو نوع از شبکه های اینترنت رمزگذاری شده توسط شرکت های VPN وجود دارد و یکی از این رمزگذاری ها که حداکثر امنیت و ناشناسی را ارائه می دهند رمزگذاری 256 بیتی است. این نوع از شبکه اینترنت رمزگذاری شده می تواند بر رمزگذاری 128 بیتی ترجیح داده شود.

پروتکل OpenVPN / SSTP– سرور VPN شبکه اینترنتی ارائه داده است که به شدت امن و ناشناس خواهد بود اگر از پروتکل های OpenVPN و  SSTP استفاده شود. هر دو نوع این پروتکل ها امنیت بالایی در مقایسه با پروتکل های دیگر دارند. ممکن است راه اندازی این پروتکل مشکل باشد اما سطوح امنیت که می توانید از آنها بدست آورید بی همتا خواهد بود.

اثر تونل که توسط شرکت های فروش VPN ارائه شده است مسئول فراهم کردن امنیت برای مشترک است. اطمینان حاصل کنید که VPN بدون سیاست گزارش گیری است.

در سوی دیگر، شما باید این حقیقت را بدانید که اشتراک برای یک VPN که سیاست عدم گزارش گیری را دنبال می کند ممکن هزینه بیشتری از دیگر شرکت های VPN داشته باشد بنابراین اگر در مورد حفظ امنیت خود جدی هستید باید آماده پرداخت هزنیه های بیشتر نیز باشد (اگر نیاز است).

5 شرکت برتر خرید VPN کریو

در جدول زیر، ما 5 ارائه دهنده برتر با سیاست عدم گزارش گیری را لیست کرده ایم.

best-logless vpn

خرید VPN ارزان و پرسرعت، خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by soroush