بکار گیری VPN به هدف بهره گیری از رمزگذاری آن

این به شدت مردم انگلستان را می ترساند که هیچ سانسوری وجود دارد. این احتمالا بخاطر NSA از ایالات متحده است که سرفصلهایی برای مدت طولانی ایجاد کرده به دلایل غلط بسیاری به نظارت بر شهروندان می پردازد تا اینکه مردم فراموش کرده اند آنها تحت نظارت آنلاین هستند. Government Communications Headquarters (GCHQ) که بعد از WWI تاسیس شده همه فعالیت های آنلاین را تماشا می کند.

 خرید VPN و خرید کریو با بهترین رمزگذاری

encryption-vpn

از سال 2001 ،  GCHQ فعالانه در برداشت میلیون ها پیام متنی، ایمیل ها و مکالمات تلفنی، آلودگی کامپیوترهای بی شماری یا بد افزارها و از بین بردن نرم افزار آنتی ویروس نقش داشته است. این نهاد دولتی در جمع آوری تصاویر مستهجن از طریق وب کم و انجام کارهای دیگر مجرم است.

مردم به طور فزاینده ای در حال آگاه شدن از نظارت دولت روی فعالیت های آنلاین آنها هستند و این باعث تشویق آنها برای خرید VPN است. یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN اساسا شبکه خصوصی ای است که به کاربران اجازه می دهد تا داده ها را از طریق شبکه عمومی ارسال و دریافت کنند. به بیان دیگر، یک VPN یک سرور از راه دور است که هر داده دریافت و ارسال شده را رمزگذاری و مسیر دهی می کند. هنگامیکه شما وارد VPN شدید، الگوریتم های لازم به طور فعال هویت آنلاین شما، موقعیت مکانی و فعالیت های شما را به رمزگذاری همه اطلاعات پنهان خواهند کرد.

سرویس های VPN برای افرادی که می خواهند از حریم خصوصی خود دفاع کنند و همه فعالیت های خود را مخفی نگه دارند ایده آل است. این باید برای مردم آشکار باشد که هکرها برای مدت زمان زیادی است که بر استراق سمع  جاسوسی روی کاربران اینترنت تکیه دارند که به خصوص از شبکه های Wi-Fi اعم از اینکه دولتی یا خصوصی باشد استفاده می کنند.  این نتیجه گیری می تواند آسان باشد که کشوری که دسترسی به اینترنت را به آسانی، سانسور و مسدود می کند می تواند مردم را وادار به خرید VPN کند. در واقع، ساکنان بریتانیا که برای حریم خصوصی احترام قائل اند نیاز به سرویس های VPN دارند که بسیاری از تنگناها و موانع قرار داده شده توسط دولت را رد کنند. اگر شما هم احساس نیاز برای خرید VPN و خرید کریو دارید سایت پیشنهادی ما parsvpn.online است.

چندی پیش نخست وزیر Cameron اعلام کرد که مکانی را در سیستم قرار داده است که به موجب آن دسترسی به مطالب هرزه نگاری یا صحبت از خودکشی، مصرف الکل و موارد این چنینی غیر ممکن خواهد بود. بر اساس اعلام دولت، هدف حفاظت از کودکان در مقابل سوء استفاده یا مطالب نامناسب است.

چرا از VPN برای رمزگذاری اطلاعات خودتان استفاده کنید؟

خرید VPN به شما کمک می کند که از تحت نظارت دولت بودن فرار کنید. شما از همه روش های سانسور توسط دولت فرار خواهید کرد و آدرس IP خود را وقتی که آنلاین هستید و همچنین داده های خود را از هکرها پنهان می کنید.

به طور مثال هنگامیکه شما به سرور VPN متصل شوید که در خارج از بریتانیا قرار دارد، تحت اقدامات سانسور قرار نمی گیرید. آدرس IP بریتانیایی شما حفاظت شده خواهد بود و این امکان دانلود فیلم ها مورد علاقه تان را به شما می دهد.

هنگامیکه شما خرید VPN و راه اندازی آن را تکمیل کرده و از آن استفاده می کنید، داده های شما رمزگذاری شده است. به این معنی که همه پیام های متنی شما، ایمیل ها و هر اطلاعات دیگری که ارسال یا دریافت می کنید توسط ISP یا دولت شما قابل دسترسی نخواهد بود. حتی دانلود های مورد علاقه شما رمزگذاری شده است از این رو هیچ خطری شما را تهدید نمی کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by soroush