نفوذ هکرها با وجود نصب VPN

مجله Infosecurity اعلام کرده است تا 50 درصد از همه حملات هکرها در ترافیک رمزگذاری شده از کاربران بی گناه مخفی شده است. بر طبق گزارشگر مجله، هشتاد درصد پاسخ دهندگان تحقیق نشان داده اند که شرکت های آنها حملات مهاجمان را تجربه کرده اند.

حضور هکرها با وجود خرید VPN و خرید کریو

hackers

حقیقت این است که هکرها بد افزاهای خود را با نیت بد زیر رمزگذاری پنهان می کنند درحالیکه مشتریان بی دقت فکر می کنند تحت حفاظت هستند. سرویس های دفاعی، که توسط شرکت های بزرگ و کاربران خصوصی امروزه بسیار محبوب هستند، قرار است امکان مخفی کردن نرم افزاری های مخرب هکرها را بدهند.

به طور ویژه، پروتکل رمزگذاری SSL تامل برانگیز است. ریشه این مشکل شرکت های بسیاری هستند که هنگام استفاده از این پروتکل ترافیک رمزگذاری شده آنها را چک نمی کنند، فرصت را برای آلوده کردن سیستم فراهم می کند. همانطور که در مقاله گفته شد، بیش از 50 درصد از شرکت ها اعلام کرده اند که حاضر به افشای ترافیک رمزگذاری شده خود نیستند برای بارسی جلوگیری از بد افزارها نیستند. بیشتر کاربران به نظر می رسد که آمادگی مقابله با این موضوع را نداشتند.

لازم به ذکر است که هر وضعیت فریب نیاز به مطالعه عمیق دارد به منظور اینکه از عوارض ناخواسته آن جلوگیری شود. قبل از خرید VPN باید به روشنی دریافت که هدف از بکار بردن VPN چیست. علاوه بر بیان همه انواع از پروتکل های VPN و فن آوری های رمز گذاری، کاربر بلقوه باید تصمیم بگیرد که توسط این سرویس کدام نیاز های خود را می تواند برآورده سازد. راه ساده تر مطالعه مقالات موجود در مورد سرویس VPN مورد نظر است. هر مشتری VPN که قصد دارد جدیدترین اطلاعات را در مورد سرویس مورد نظر خود پیدا کند باید به این نکته توجه کند دو نوع سرویس VPN وجود دارد، سرویس رایگان و سرویس دارای هزینه و حق اشتراک ماهیانه که هر کدام برای اهداف مختلف استفاده می شوند. در خرید VPN دقت کنید، می توان گفت کارگر بد همیشه ابزار خود را مقصر جلو می دهد. می توانید با خرید VPN و کریو قابل اعتماد از parsvpn.online مانع از دسترسی هکرها به اطلاعات خود شوید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by soroush